Számítógép a mindennapi társ 12
Letölthető pdf formátumban ide kattintva Pályázati felhívás! Az Országos Informatikai Programiroda pályázatot hirdet „Számítógép a mindennapi társ 12” címmel. Megszűnik a Windows7 támogatása 2020. január 14-én. Jogszabályi előírások, illetve adatbiztonsági megfontolásból is szükséges a váltás. Már meglévő Windows7-es számítógépek jogtiszta Windows 10-re (Home és Pro egyaránt) átállításával kapcsolatban hívja információs vonalunkat. Változások a korábbi pályázatokhoz képest: NOTEBOOK is elérhető a kiegészítők között. Bizonyos kiegészítők, például a notebookok, monitorok önállóan is igényelhetőek (nem szükséges asztali számítógépes szolgáltatáscsomagra pályázni). A pályázat célja: Lehetőséget teremteni a közt szolgáló szervezetek és az általuk fenntartott intézmények számára, számítógéppark-juk bővítésére ASP, E-recept, E-napló kompatibilis asztali számítógépeket tartalmazó számítógépes szolgáltatáscsomagok által, illetve segíteni a meglévő elavult számítógépek és operációs rendszerek korszerűre váltását akár Intel Core i7-es, SSD meghajtót (gyorsabb indítást és működést biztosító eszközt) is tartalmazó számítógépekre, akár 3 év teljes körű garanciával. Pályázati keret: Az Országos Informatikai Programirodát üzemeltető Arminiki Kft. és szerződött partnerei (partnerek listájához lásd a weboldalt: www.oip.hu) kínálatából összeállított számítógépes szolgáltatáscsomagok. Figyelembe véve a WINDOWS 7 támogatásának közelgő megszűnése miatti megnövekedett igényeket, az itt közölt tartalommal és árszínvonalon 1500 gépet tartalmazó számítógépes szolgáltatáscsomag érhető el, melyből az alábbi feltételekkel lehet pályázni. A nyertes pályázó által fizetendő összeg: A választott számítógépes szolgáltatási csomagnak megfelelően, a pályázat táblázatos részeiben olvashatóak a konkrét fizetendő összegek. A pályázónak lehetősége van a számlázás bontását kérni (így biztosítva a könnyebb elszámolhatóságot például a telephelyek közötti nyilvántartáshoz, vagy bármilyen más okból kifolyólag). A pályázati csomag felhasználása: Az informatikai csomagok egyaránt felhasználhatóak irodai adminisztrációs, ügyfélszolgálati feladatokra, de akár az intézmények szolgáltatásait igénybe vevők használatára is beállíthatóak (például oktatási célra, stb.) A pályázók köre: Bármely, az alábbi területeken működő szervezet/intézmény pályázhat tekintet nélkül működési formájára:
Pályázatot települési önkormányzattól, közös önkormányzati hivataltól és/vagy polgármesteri hivataltól kizárólag abban az eseten áll módunkban elfogadni, amennyiben a pályázatot a jegyző (települési, vagy közös önkormányzati) és/vagy polgármester aláírásával és hivatalos bélyegzőjével ellátva küldik meg. Költségvetési szervek és egyéb más, a közbeszerzési törvény hatálya alá tartozó szervezet részéről a pályázat benyújtása egyben azt is jelenti, hogy a szervezet kifejezetten úgy nyilatkozik, miszerint a pályázatban szereplő eszközbeszerzés és minden hozzá kapcsolódó szolgáltatás tekintetében nem köteles a kötelező közbeszerzés lefolytatására. A megpályázható csomagok általános informatikai tartalma: Márkás, használt asztali számítógépek jogtiszta szoftverekkel. A pályázaton márkás, használt, felújított számítógépekből álló 1, 4, illetve 8 gépes szolgáltatás-csomagokra lehet jelentkezni. Egy pályázó, egy adatlapon belül legfeljebb 240 számítógépet tartalmazó csomag-állományt pályázhat meg. A bírálat során a nagyobb fejlesztések előnyt élveznek (lásd az elbírálás szempontjai részben). Minden csomag alkalmas az Internet-használaton túl a hagyományos irodai, oktatási és egyéb általános számítógépes feladatok elvégzésére (például szövegszerkesztés, táblázatkezelés). A gépek szoftverezettsége: az operációs rendszer a legújabb, jogtiszta Microsoft Windows 10 (Külön megvásárolva, egy Microsoft Windows operációs rendszer-szoftver önmagában 25-55 ezer Ft körüli összeget tesz ki.). Továbbá Európai Uniós gyártású, jogszabályokkal harmonizáló professzionális vírusvédelemmel látjuk el a gépeket (1 éves antivírus előfizetés kb. 10.000Ft/gép értékben ). Irodai munkát segítő program, például a LibreOffice magyar nyelvű (magas szintű Microsoft Office kompatibilitás) irodai programcsomag is telepítésre kerül, mely a szövegszerkesztő és táblázatkezelő lehetőségeken túl rendelkezik egyebek közt prezentáció készítő funkciókkal is (opcionálisan igényelhető Microsoft Office is a kiegészítők között).
NOTEBOOK, monitor és egyéb kiegészítők A korábbi pályázatok tapasztalata alapján az Országos Informatikai Programiroda – partnerein keresztül – segíti a beszerzését a számítógépes szolgáltatáscsomagokban nem szereplő bizonyos eszközöknek, szoftvereknek is, mint például NOTEBOOK, monitor, DVD-író, Microsoft Office irodai programcsomag. Ezek az eszközök nem támogatottak a pályázat által, azonban kedvező feltételekkel szerezhetőek be. A kiegészítők elérhetősége nem garantált, áruk a beszerzés függvényében az átadás/átvételig változhat a pályázati eredmény visszaigazolásában szereplő adatokhoz képest! (amennyiben változna az ár, vagy az elérhetőség, arról a pályázók értesítést kapnak). A kiegészítők egy része csak a pályázati csomagokkal együtt igényelhető (pl. opcionális felárak, alkatrészcserék) más kiegészítők önállóan is igényelhetőek (pl. NOTEBOOK, Monitor). Az alábbi táblázat a pályázati csomagokhoz külön rendelhető kiegészítőkről, például monitorokról ad áttekintést (természetesen bármilyen egyéb forrásból is beszerezhetőek a monitorok, illetve a jelenleg már meglévők is használhatóak a gépekhez.)
A feltüntetett összegek az Áfát már tartalmazzák! Műszaki információ: Technikai jellegű kérdéseivel (gépek műszaki paraméterei, stb.) a 70 / 310-2981-es mobil számon 8 órától 18 óráig fordulhat kollégáinkhoz. A notebookokra vonatkozó 1 éves korlátozott garancia keretén belül az akkumulátorra egy hónapos garancia érvényes (minimum 30 perc készenléti idő) a készülék többi elemére 1 év vonatkozik. A pályázat benyújtásának formája: A pályázatra a pályázati e-adatlap hiánytalan kitöltésével (mely elérhető a www.oip.hu oldalról), és egy legfeljebb 2 oldal terjedelmű intézményi ismertetőt feltöltve lehet jelentkezni, melynek utolsó bekezdésében meg kell jelölni a számítógépek felhasználásának módját is. Továbbá a kitöltött és aláírt adatlapot egy példányban, postai úton is szükséges eljuttatni a beküldési címre (a bírálat e nélkül is lezajlik). Az Önállóan is igényelhető kiegészítők egyszerűsített eljárása: Amennyiben a pályázati részvételre jogosult, és pályázati csomagot nem, kizárólag az „önállóan is igényelhető” kiegészítők közül kíván igényelni eszközöket (pl. csak notebookokat szeretne), akkor nem szükséges a komplex pályázati benyújtási procedúrát végigjárni, kérhető egyszerűsített eljárás, melynek menetéről e-mailben ( palyazat@oip.hu ), vagy telefonon kérhető tájékoztatás. Benyújtási határidő: A pályázatok beadása 2019. szeptember 30-tól 2019. november 07-ig folyamatos. A pályázat két (’A’ és ’B’) szakaszra osztott. Az ’A’ szakaszban a 2019. szeptember 30. és október. 17. csütörtök 24:00 óra között az elektronikus rendszerbe hiánytalanul bekerült pályázatok vesznek részt. A második, ’B’ szakasz bírálatán a 2019. október 18.(péntek) 00 óra és 2019. november 07. (csütörtök) 24 óra között az elektronikus pályázati rendszerbe hiánytalanul feltöltött pályázatok vehetnek részt, továbbá az ’A’ szakasz alatt benyújtott, de ott eredménytelenül szerepelt pályázatok ismételten részt vesznek a ’B’ szakasz bírálatán is. Az elbírálás rendje: A pályázatok feldolgozása és a bírálat a pályázat benyújtási határidejét követő 5 munkanapon belül lezajlik. A pályázók a bírálatot követő 3 munkanapon belül értesítést kapnak az eredményről, legyen az akár pozitív, akár negatív. Azok a pályázók, akik az első bírálaton részt vettek, azonban nem nyertek, automatikusan részt vesznek a második szakasz bírálatán is. Amennyiben az első, ’A’ szakaszban kiosztható 750 számítógépből marad, a fennmaradó gépek hozzáadódnak a ’B’ pályázati szakasz 750 kiosztható gépéhez. A kiíró fenntartja magának a jogot, hogy a gépek és a szolgáltatási csomagok paramétereit, a csomagok tartalmát – a pályázók tájékoztatása mellett – megváltoztassa, amelyről honlapján ( www.oip.hu ), vagy elektronikus levélben értesíti a pályázókat.
A pályázat benyújtásának végső határideje 2019. november 07. csütörtök 24 óra.
Határidőben történő feltöltésnek számít, így részt vesz a bírálaton, ha az e-adatlap rendszerben kitöltésre és rögzítésre került a pályázati adatlap, és a legfeljebb 2 oldal terjedelmű ismertető feltöltése is megtörtént a megadott határidőig.
Beküldési cím: Az aláírt adatlap az Országos Informatikai Programiroda, 1027 Budapest, Bem József utca 6. fszt. címre küldendő.
A nyertesek értesítése: A pályázók az elbírálást követő 3 munkanapon belül elektronikus vagy telefonos értesítést kapnak. Az informatikai csomagokat a nyertes pályázók a helyszínre szállítva és összeszerelve, beüzemelve a pályázat végső határidejétől számított legfeljebb 90 munkanapon belül megkapják (az egy darab különálló gépet tartalmazó számítógépes szolgáltatáscsomagok csak házhozszállításra kerülnek, összekötés-tesztbeüzemelés nélkül).
A kiszállítások kezdete: A konkrét egyeztetések a nyertes pályázókkal a bírálatot követő napokban megkezdődhetnek, és várhatóan 2019. október 28-tól a gépek kiszállítása is megkezdődik (az ’A’ szakaszban eredményesen szereplőknek).
Az Önállóan is igényelhető kiegészítők átvétele: Azon igénylők, akik a pályázati rendszerben pályázati csomagot nem, csak „önállóan is igényelhető” eszközöket igényeltek, a bírálatoktól függetlenül, akár már azok előtt is átvehetik az igényelt eszközöket. Bizonyos kiegészítők korlátozott rendelkezésre állása végett, az OIP saját hatáskörben dönt ezen szállítások teljesíthetőségéről, figyelembe véve, hogy a pályázati csomagot is igénylők előnyt élveznek. A pályázati csomagok nélküli kiegészítő-igénylések kiszállításánál szállítási költség merülhet fel, melyről az igénylő külön tájékoztatást kap, illetve előzetesen is érdeklődhetnek a pályázati információs csatornákon (e-mail, telefon)
Fizetési feltételek: A pályázat benyújtása díjmentes, NINCS pályázati regisztrációs díj. A nyertes pályázók a csomagokért fizetendő összeget (lásd a fenti táblázatokban szereplő összegeket) választásuk szerint három módon teljesíthetik:
Az elbírálás szempontjai: Az elbírálásnál – egy pontrendszer alapján – elsősorban azt veszik figyelembe, hogy mennyi embernek válik hasznára a géppark, így előnyt jelent, ha olyan feladatot végeznek a gépekkel, amely sok ember számára hasznos, kiemelten pl.: a közösségi terekben használva, vagy könyvtárban, teleházban, tanteremben, stb. Előnyt élveznek továbbá a nagyobb fejlesztések, ahol több csomag egyidejű megpályázásával nagyobb horderejű fejlesztést hajtanak végre. A pontrendszerben legfeljebb 100 pontot lehet elérni, a fő szempontok: minél több ember számára váljon hasznossá a fejlesztés (max. 60 pont), felhasználási célterület (max. 20 pont), rászorultság (max. 10 pont), közhasznúsági szint (max. 10 pont), továbbá pluszpontokat érhet a szöveges pályázati anyag formai és tartalmi értékelése (max. 10 pont). Szükséges mindezért a pályázat szöveges részében meghatározni azt a kört, amely számára hasznos és fontos a leendő gépek működése. Ennek elmulasztása nem kizáró ok, azonban hátrányt jelenthet a bírálatnál. Természetesen hagyományos irodai feladatok elvégzésére is be lehet nyújtani a pályázatot. A fenti elsődleges szempontokon túl, a bírálat során a NON-PROFIT szervezetek pályázatai előnyt élveznek a profitorientáltakéval szemben. A bírálatot a programfelelős és az általa kijelölt pályázati kapcsolattartó(k) közösen végzik a fenti formai és tartalmi szempontok alapján.
További információ az Országos Informatikai Programiroda információs vonalán kérhető: 06-1 / 633-38-28 |