Informatika és közigazgatás 2019/2020

Letölthető pdf formátumban ide kattintva

Pályázati felhívás!

Az Országos Informatikai Programiroda pályázatot hirdet

„Informatika és közigazgatás 2019/2020” címmel.

Megszűnik a Windows7 támogatása 2020. január 14-én.

Jogszabályi előírások, illetve adatbiztonsági megfontolásból is szükséges a váltás. Már meglévő Windows7-es számítógépek jogtiszta Windows 10-re (Home és Pro egyaránt) átállításával kapcsolatban hívja információs vonalunkat.

Változások a korábbi pályázatokhoz képest:

  • Az eszközök igényelhetőek sürgősségi (akár 2019-es vagy 2020 januári, februári) átadással is, melynek részletei a „sürgősségi eljárás” bekezdésben találhatóak.
  • Elérhető NOTEBOOK is a kiegészítők között.
  • Bizonyos kiegészítők, például a notebookok, monitorok önállóan is igényelhetőek (nem szükséges asztali számítógépes szolgáltatáscsomagra pályázni).

A pályázat célja: Az Önkormányzati választások miatt kialakult speciális helyzet végett, lehetőséget kíván teremteni a közigazgatási szervek és az általuk fenntartott intézmények számára, számítógéppark-juk bővítésére ASP, E-recept, E-napló kompatibilis asztali számítógépeket tartalmazó számítógépes szolgáltatáscsomagok által, illetve segíteni a meglévő elavult számítógépek és operációs rendszerek korszerűre váltását akár Intel Core i7-es, SSD meghajtót (gyorsabb indítást és működést biztosító eszközt) is tartalmazó számítógépekre, akár 3 év teljes körű garanciával.
Kiegészíthető a pályázat továbbá NOTEBOOK-okkal, monitorokkal, a pályázatban igényelt számítógépek darabszámától függetlenül.

Pályázati keret: Az Országos Informatikai Programirodát üzemeltető Arminiki Kft. és szerződött partnerei (partnerek listájához lásd a weboldalt: www.oip.hu) kínálatából összeállított számítógépes szolgáltatáscsomagok. Figyelembe véve a WINDOWS 7 támogatásának közelgő megszűnése miatti megnövekedett igényeket, az itt közölt tartalommal és árszínvonalon 2000 gépet tartalmazó számítógépes szolgáltatáscsomag érhető el, melyből az alábbi feltételekkel lehet pályázni.

A nyertes pályázó által fizetendő összeg: A választott számítógépes szolgáltatási csomagnak megfelelően, a pályázat táblázatos részeiben olvashatóak a konkrét fizetendő összegek. A pályázónak lehetősége van a számlázás bontását kérni (így biztosítva a könnyebb elszámolhatóságot például a telephelyek közötti nyilvántartáshoz, vagy bármilyen más okból kifolyólag).

A pályázati csomag felhasználása: Az informatikai csomagok egyaránt felhasználhatóak irodai adminisztrációs, ügyfélszolgálati feladatokra, de akár az intézmények szolgáltatásait igénybe vevők használatára is beállíthatóak (például oktatási célra, stb.)

A pályázók köre: Bármely, az alábbi területeken működő szervezet/intézmény pályázhat tekintet nélkül működési formájára:

  1. Közigazgatás és az ahhoz kapcsolódó szervek és intézményeik (a teljesség igénye nélkül például: polgármesteri hivatal, önkormányzat, kistérségi társulás, kamara, köztestület és intézményeik, mint például családsegítő központok, városgazdálkodási szervek, cégek, önkormányzati fenntartású nevelési, oktatási intézmények, önkormányzati feladat-átvállalást végzők, stb.)

Pályázatot települési önkormányzattól, közös önkormányzati hivataltól és/vagy polgármesteri hivataltól kizárólag abban az eseten áll módunkban elfogadni, amennyiben a pályázatot a jegyző (települési, vagy közös önkormányzati) és/vagy polgármester aláírásával és hivatalos bélyegzőjével ellátva küldik meg. Költségvetési szervek és egyéb más, a közbeszerzési törvény hatálya alá tartozó szervezet részéről a pályázat benyújtása egyben azt is jelenti, hogy a szervezet kifejezetten úgy nyilatkozik, miszerint a pályázatban szereplő eszközbeszerzés és minden hozzá kapcsolódó szolgáltatás tekintetében nem köteles a kötelező közbeszerzés lefolytatására.

A megpályázható csomagok általános informatikai tartalma:

Márkás, használt asztali számítógépek jogtiszta szoftverekkel. A pályázaton márkás, használt, felújított számítógépekből álló 1, 4, illetve 8 gépes szolgáltatás-csomagokra lehet jelentkezni. Egy pályázó, egy adatlapon belül legfeljebb 120 számítógépet tartalmazó csomag-állományt pályázhat meg. A bírálat során a nagyobb fejlesztések előnyt élveznek (lásd az elbírálás szempontjai részben).

Minden csomag alkalmas az Internet-használaton túl a hagyományos irodai, oktatási és egyéb általános számítógépes feladatok elvégzésére (például szövegszerkesztés, táblázatkezelés).

A gépek szoftverezettsége: az operációs rendszer a legújabb, jogtiszta Microsoft Windows 10 (Külön megvásárolva, egy Microsoft Windows operációs rendszer-szoftver önmagában 25-55 ezer Ft körüli összeget tesz ki.). Továbbá Európai Uniós gyártású, jogszabályokkal harmonizáló professzionális vírusvédelemmel látjuk el a gépeket (1 éves antivírus előfizetés kb. 10.000Ft/gép értékben ). Irodai munkát segítő program, például a LibreOffice magyar nyelvű (magas szintű Microsoft Office kompatibilitás) irodai programcsomag is telepítésre kerül, mely a szövegszerkesztő és táblázatkezelő lehetőségeken túl rendelkezik egyebek közt prezentáció készítő funkciókkal is (opcionálisan igényelhető Microsoft Office is a kiegészítők között).

 

A számítógépes szolgáltatás-csomagok a következőket tartalmazzák:

AHardver:HP, Fujitsu-Siemens, Dell, vagy hasonló márkájú számítógép (használt, felújított márkagépek). A gépeket tudásuk-sebességük alapján három  kategóriában választhatják:Az alap számítógépes szolgáltatáscsomag esetén Intel Core i3 processzor (pl. core i3-2100)
bővített1 számítógépes szolgáltatáscsomag esetén Intel Core i5 processzor (pl. core i5-3470)
bővített2 számítógépes szolgáltatáscsomag esetén Intel Core i7 processzor (pl. core i7-4770)

pc

Mind a három kiépítés esetén, irodai munkára célzott 4 GB memória, DVD olvasó, az alap gépekben 250 GB-os adattároló, a bővített1-es és bővített2-es típusokban 500 GB-os adattároló található. Minden számítógép tápkábellel, új billentyűzettel és egérrel, monitor nélkül kerül átadásra, a csomagoknak megfelelő 1, 4, illetve 8 darabos összeállításban.
Szoftver:
A számítógépek alapesetben 64 bites Microsoft Windows 10 Home operációs rendszerrel telepítettek (kérhető 32 bites is). Külön opcióként igényelhetőek a gépek Windows 10 Professional operációs rendszerrel is.Vírusvédelmet a Európai Unióban készült kimagasló minőségű F-Secure Antivírus 1 éves előfizetéssel telepített szoftvere biztosítja (további információ: www.oip.hu/virusvedelem). Az F-secure megoldásait választják jellemzően az olyan nagyvállalatok is, mint a mobiltelefon szolgáltatók, és más telekommunikációs társaságok. Mostantól Önök is használhatják ezt a kimagasló minőséget (a már meglévő gépek is átállíthatóak F-Secure védelemre, erről elérhetőségeinken érdeklődhet). Opcionálisan választható ESET NOD32 antivírus.Beállításra kerül rajtuk továbbá a LibreOffice irodai programcsomag (igényelhető Microsoft Office is) és néhány további hasznos program, úgy mint média-lejátszó és PDF dokumentum megjelenítő. A Windows-hoz a jogtisztaságot igazoló aktiváló kóddal ellátott OEM matrica, és a tulajdont igazoló okirat is tartozik.
Szolgáltatások:Minden a pályázatban szereplő eszköz egy éves háztól-házig garanciával (a 3 év teljes körű garancia opcionálisan választható a kiegészítők közül) és extra 2 éves assistance szolgáltatással rendelkezik (ennek részleteiről a www.oip.hu/info oldalon olvashat).A csomagba foglalt szolgáltatások:

  • Külső-belső tisztítás
  • BIOS-elem cseréje
  • Memóriateszt
  • Merevlemez részletes állapotvizsgálat
  • Merevlemez adattörlés
  • Hardver-egységesítés
  • Szoftverbeszerzés
  • Operációs rendszer + a szükséges driverek telepítése
  • Egyéb szoftvertelepítés, beállítás
  • Hálózati beállítások
  • A teljes körű garancia-kiterjesztése fél évről egy évre
  • A teljes körű garancia kiegészítése háztól-házig szolgáltatással
  • Assistance szolgáltatás 2 év időtartamra
  • Kiszállítás és
  • Összeszerelés-tesztbeüzemelés (A 4, ill. 8 gépes csomagoknál a kiszállítás és a helyszíni összekötés (egy helyszínen) és a teszt-beüzemelés része a szolgáltatásoknak. Az egy gépes csomag(ok)nál házhoz szállítást tartalmaz helyszíni összekötés és tesztbeüzemelés nélkül.)
A pályázati csomagok monitort nem tartalmaznak, mert gyakorta rendelkeznek az intézmények monitorokkal, csak a gépeket kívánják jobbra cserélni, azonban külön rendelhető a kiegészítők választásával használt vagy akár új monitor is.

 

A számítógépes szolgáltatási csomagokért fizetendő bruttó összegek

Leírás

1 gépes csomag

4 gépes csomag

8 gépes csomag

A pályázó által fizetendő összeg alap csomag esetén:
Intel Core i3 (pl.: i3-2100) processzor, 4 GB DDR3 memória, 250 GB HDD, DVD olvasó, szoftverekkel, szolgáltatásokkal (Bruttó, fizetendő összeg!)

48.000 Ft

189.000 Ft

375.000 Ft

A pályázó által fizetendő összeg bővített1 csomag esetén:
Intel Core i5 (pl.: i5-3470) processzor, 4 GB DDR3 memória, 500 GB HDD, DVD olvasó, szoftverekkel, szolgáltatásokkal (Bruttó, fizetendő összeg!)

66.800 Ft

264.000 Ft

525.000 Ft

A pályázó által fizetendő összeg bővített2 csomag esetén:
Intel Core i7 (pl.: i7-4770) processzor, 4 GB DDR3 memória, 500 GB HDD, DVD olvasó, szoftverekkel, szolgáltatásokkal (Bruttó, fizetendő összeg! Ez a géptípus korlátozott mennyiségben áll rendelkezésre!)

119.800 Ft

476.000 Ft

949.000 Ft

Minden gép DVD-vel, hang- és hálózati csatolóval, valamint új egérrel és billentyűzettel, a telepített és beállított szoftverekkel – Windows 10, Antivírus, Irodai programok –, háztól házig garancia és assistance szolgáltatással, házhoz-szállítással, a 4 és 8 gépes csomagok helyszíni teszt-beüzemeléssel, az 1 gépes(ek) helyszíni teszt-beüzemelés nélkül.

 

NOTEBOOK, monitor és egyéb kiegészítők

A korábbi pályázatok tapasztalata alapján az Országos Informatikai Programiroda – partnerein keresztül – segíti a beszerzését a számítógépes szolgáltatáscsomagokban nem szereplő bizonyos eszközöknek, szoftvereknek is, mint például NOTEBOOK, monitor, DVD-író, Microsoft Office irodai programcsomag. Ezek az eszközök nem támogatottak a pályázat által, azonban kedvező feltételekkel szerezhetőek be. A kiegészítők elérhetősége nem garantált, áruk a beszerzés függvényében az átadás/átvételig változhat a pályázati eredmény visszaigazolásában szereplő adatokhoz képest! (amennyiben változna az ár, vagy az elérhetőség, arról a pályázók értesítést kapnak). A kiegészítők egy része csak a pályázati csomagokkal együtt igényelhető (pl. opcionális felárak, alkatrészcserék) más kiegészítők önállóan is igényelhetőek (pl. NOTEBOOK, Monitor).

Az alábbi táblázat a pályázati csomagokhoz külön rendelhető kiegészítőkről, például monitorokról ad áttekintést (természetesen bármilyen egyéb forrásból is beszerezhetőek a monitorok, illetve a jelenleg már meglévők is használhatóak a gépekhez.)

NOTEBOOK, monitor és egyéb kiegészítők, opciók

Kiegészítő-típus

Ár/db
(Bruttó, fizetendő végösszegek!)

Igénylés módja

Márkás, üzleti kategóriás használt NOTEBOOK HP/DELL/Fujitsu/Lenovo vagy hasonló márkájú, Intel Core i5 processzor (pl: i5 4300U), 4GB RAM, 500 GB HDD, 14” kijelző, USB 3.0 +WIN10Home operációs rendszer+ telepített, beállított felhasználói programok, mint a pályázati gépeknél. 1 Év korlátozott garanciával.

NOTEBOOK

96.800 Ft /db

Önállóan is igényelhető

MEMÓRIABŐVÍTÉS +4GB (összesen 8 GB)

8.000Ft/db

notebookhoz/pályázati csomaghoz

SSD csere Kingston (merevlemez helyett 120 GB Kingston SSD)

8.500 Ft /db

notebookhoz/pályázati csomaghoz

SSD bővítés Kingston (merevlemez mellé 120 GB Kingston SSD)

9.800 Ft /db

pályázati csomaghoz

SSD csere Kingston (merevlemez helyett 240 GB Kingston SSD)

12.500 Ft /db

notebookhoz/pályázati csomaghoz

SSD bővítés Kingston (merevlemez mellé 240 GB Kingston SSD)

13.800 Ft /db

pályázati csomaghoz

19” használt  LCD monitor (4:3 vagy 16:9 képaránnyal)

12.800 Ft /db

Önállóan is igényelhető

Új Full HD monitor (LG, ASUS, vagy hasonló 22”, 21,5” látható 16:9 képarány 2 év teljes körű garanciával)

26.500 Ft /db

Önállóan is igényelhető

Új Full HD monitor (LG, ASUS, vagy hasonló 24”, 23,6” látható 16:9 képarány 2 év teljes körű garanciával)

33.800 Ft/db

Önállóan is igényelhető

Windows Professional operációs rendszer felár (a Home helyett)

8.000 Ft /db

notebookhoz/pályázati csomaghoz

Microsoft Office 2013 (korlátozott darabszámban, külön egyeztetéssel!)

26.800 Ft /db-tól

Önállóan is igényelhető

Internet Security felár (F-Secure Antivírus helyett
F-Secure Internet Security a kimagasló biztonságért)

2.000 Ft /db

notebookhoz/pályázati csomaghoz

ESET NOD32 Antivírus felár (F-Secure antivírus helyett NOD32 antivírus)

6.200 Ft /db

notebookhoz/pályázati csomaghoz

DVD-író felár (DVD-olvasó helyett használt DVD-író az asztali gépben az archiváláshoz, beszereléssel)

3.200 Ft /db

pályázati csomaghoz

Merevlemez bővítés 1000 GB-ra (merevlemez cseréje 1 db új 1 TB-osra)

11.000 Ft /db

pályázati csomaghoz

Merevlemez bővítés 2 TB-ra (merevlemez cseréje 1 db új 2 TB-osra)

17.000 Ft /db

pályázati csomaghoz

Videókártya GF 710, 2GB memóriával (MSI/ASUS/Gigabyte vagy hasonló márka)

19.600 Ft /db

pályázati csomaghoz

3 év teljes körű garancia (ezzel a garancia-kiterjesztéssel a pályázati csomagok teljes körű garancia ideje 3 évre hosszabbodik, az 1. évben háztól-házig szolgáltatással)

12.800 Ft /gép

pályázati csomaghoz

A feltüntetett összegek az Áfát már tartalmazzák!

Műszaki információ: Technikai jellegű kérdéseivel (gépek műszaki paraméterei, stb.) a 70 / 310-2981-es mobil számon 8 órától 18 óráig fordulhat kollégáinkhoz. A notebookokra vonatkozó 1 éves korlátozott garancia keretén belül az akkumulátorra egy hónapos garancia érvényes (minimum 30 perc készenléti idő) a készülék többi elemére 1 év vonatkozik.

 A pályázat benyújtásának formája: A pályázatra a pályázati e-adatlap hiánytalan kitöltésével (mely elérhető a www.oip.hu oldalról), és egy legfeljebb 2 oldal terjedelmű intézményi ismertetőt feltöltve lehet jelentkezni, melynek utolsó bekezdésében meg kell jelölni a számítógépek felhasználásának módját is. Továbbá a kitöltött és aláírt adatlapot egy példányban, postai úton is szükséges eljuttatni a beküldési címre (a bírálat e nélkül is lezajlik, a postára adás határideje a pályázati határidőt követő 8. munkanap).

Az Önállóan is igényelhető kiegészítők egyszerűsített eljárása: Amennyiben a pályázati részvételre jogosult, és pályázati csomagot nem, kizárólag az „önállóan is igényelhető” kiegészítők közül kíván igényelni eszközöket (pl. csak notebookokat szeretne), akkor nem szükséges a komplex pályázati benyújtási procedúrát végigjárni, kérhető egyszerűsített eljárás, melynek menetéről e-mailben ( palyazat@oip.hu ), vagy telefonon kérhető tájékoztatás.

Benyújtási határidő: A pályázatok beadása 2019. november 12-től 2020. április 08-ig folyamatos. A bírálaton a 2020 április 08. szerda 24:00 óráig az elektronikus rendszerbe hiánytalanul bekerült pályázatok vesznek részt.
 
Sürgősségi eljárás speciális feltételei: Azon pályázók, akik a Windows 7 támogatásának megszűnése végett igényelnek számítógépes szolgáltatás-csomago(ka)t és/vagy Notebooko(ka)t, kérhetik a bírálat nélküli sürgősségi, akár 2019 december 31 előtti, 2020 januári, vagy februári átadást az alábbiak szerint:

  • 2019-es átadás-átvétel a legkésőbb 2019. november 30.-án 24 óráig benyújtott érvényes pályázat esetén igényelhető.
  • 2020 januári átadás-átvétel a legkésőbb 2020. január 10.-én 24 óráig benyújtott érvényes pályázat esetén igényelhető.
  • 2020 februári átadás-átvétel a legkésőbb 2020. február 10.-én 24 óráig benyújtott érvényes pályázat esetén igényelhető.

A pályázónak az elektronikus pályázati adatlap megjegyzés rovatában fel kell tüntetnie a választott átadás átvételi hónapot!
A gépigény jóváhagyása az érvényes (lásd a fenti „A pályázat benyújtásának formája” bekezdést) pályázatok elektronikus beérkezésének sorrendjében történik (NEM a postai beküldés dátuma számít!). Ezen pályázatok bírálat nélkül, formai ellenőrzésen esnek át, az eredményről az érvényes pályázat elektronikus beérkezésétől számított 5 munkanapon belül visszaigazolást kapnak.
Sürgősségi eljárás specialitása, hogy az igényelt eszközök házhozszállításra kerülnek, azonban nem garantált a helyszíni tesztbeüzemelés (OIP vagy futárpostai kiszállítás).

Sürgősségi eljárással legfeljebb a rendelkezésre álló gépkontingens 50 %-a (1000 számítógép) kerülhet a pályázókhoz, a fennmaradó gépmennyiség a hagyományos bírálati rendben kerülhet kiosztásra. Amennyiben a sürgősségi keret kimerült, azon pályázók, akik sürgősségi átadást kértek, de nem jutott ilyen gép, haladéktalanul értesítést kapnak és döntésük alapján maradhatnak a pályázatban a bírálati szakaszra, vagy elállhatnak pályázati igényüktől.

Az elbírálás rendje: A pályázatok feldolgozása és a bírálat a pályázat végső benyújtási határidejét követő 5 munkanapon belül lezajlik. A pályázók a bírálatot követő 3 munkanapon belül értesítést kapnak az eredményről, legyen az akár pozitív, akár negatív. Amennyiben a sürgősségi eljárás során kiosztható 1000 számítógépből marad, a fennmaradó gépek hozzáadódnak a bírálati szakasz 1000 kiosztható gépéhez.

A kiíró fenntartja magának a jogot, hogy a gépek és a szolgáltatási csomagok paramétereit, a csomagok tartalmát – a pályázók tájékoztatása mellett – megváltoztassa, amelyről honlapján ( www.oip.hu ), vagy elektronikus levélben értesíti a pályázókat.

A pályázat benyújtásának végső határideje 2020. április 8. szerda 24 óra.

Határidőben történő feltöltésnek számít, így részt vesz a bírálaton, ha az e-adatlap rendszerben kitöltésre és rögzítésre került a pályázati adatlap, és a legfeljebb 2 oldal terjedelmű ismertető feltöltése is megtörtént a megadott határidőig.

Beküldési cím: Az aláírt adatlap az Országos Informatikai Programiroda, 1027 Budapest, Bem József utca 6. fszt. címre küldendő.

A nyertesek értesítése: A pályázók az elbírálást követő 3 munkanapon belül elektronikus vagy telefonos értesítést kapnak. Az informatikai csomagokat a nyertes pályázók a helyszínre szállítva és összeszerelve, beüzemelve a pályázat végső határidejétől számított legfeljebb 90 munkanapon belül megkapják (az egy darab különálló gépet tartalmazó számítógépes szolgáltatáscsomagok csak házhozszállításra kerülnek, összekötés-tesztbeüzemelés nélkül).

A kiszállítások kezdete: A sürgősségi eljárás alá tartozó eszközök az ott jelölt tárgyidőszakban kerülnek átadásra. A normál, nem sürgősségi pályázatokat illetően a konkrét egyeztetések a nyertes pályázókkal a bírálatot követő napokban megkezdődhetnek, és várhatóan 2020. április 13-tól azon gépek kiszállítása is megkezdődik.

 

Az Önállóan is igényelhető kiegészítők átvétele: Azon igénylők, akik a pályázati rendszerben pályázati csomagot nem, csak „önállóan is igényelhető” eszközöket igényeltek, a bírálatoktól függetlenül, akár már azok előtt is átvehetik az igényelt eszközöket. Bizonyos kiegészítők korlátozott rendelkezésre állása végett, az OIP saját hatáskörben dönt ezen szállítások teljesíthetőségéről, figyelembe véve, hogy a pályázati csomagot is igénylők előnyt élveznek. A pályázati csomagok nélküli kiegészítő-igénylések kiszállításánál szállítási költség merülhet fel, melyről az igénylő külön tájékoztatást kap, illetve előzetesen is érdeklődhetnek a pályázati információs csatornákon (e-mail, telefon)

Fizetési feltételek: A pályázat benyújtása díjmentes, NINCS pályázati regisztrációs díj. (Sürgősségi eljárás során csak az alábbi 3. metódus választható!) A bírálaton nyertes pályázók a csomagokért fizetendő összeget (lásd a fenti táblázatokban szereplő összegeket) választásuk szerint három módon teljesíthetik:

  1. A gépek átvételekor készpénzben. Tehát az egyeztetést követően, a megbeszélt napon a kiszállítás és teszt-beüzemelés megtörténtekor, miután mindent rendben találtak, a számla és egyéb iratok ellenében, készpénzben átadják a kiszállítást végző munkatársnak a fizetendő összeget. Egygépes csomag esetén (nincs helyszíni összekötés és tesztbeüzemelés) a kiszállítást végző személynek (OIP munkatárs, vagy futár) utánvétes jelleggel, készpénzben átadják a fizetendő összeget (a csomag ilyenkor is tartalmazza a számlát és egyéb iratokat).
  2. A gépek átvételekor Banki utalással. Tehát az egyeztetést követően, a megbeszélt napon a kiszállítás és teszt-beüzemelés megtörténtekor, miután mindent rendben találtak, a számla és egyéb iratok ellenében, elektronikus banki utalással elindítják a fizetést, melyről a banki igazolást kinyomtatva és aláírva átadják a kiszállítást végző munkatársnak. Ez a metódus egygépes számítógépes szolgáltatáscsomag esetén nem választható.
  3. Banki utalással előre utalás formájában. Amennyiben nem megoldható sem a készpénzes, sem az átvételkori azonnali banki utalás, akkor lehetőség van díjbekérő (Pro Forma) számla ellenében a kiszállítást megelőzően teljesíteni a fizetést. Ebben az esetben a gépek átadására csak a fizetendő összeg bankszámlára való megérkezését követően kerülhet sor.

Az elbírálás szempontjai: Az elbírálásnál – egy pontrendszer alapján – elsősorban azt veszik figyelembe, hogy mennyi embernek válik hasznára a géppark, így előnyt jelent, ha olyan feladatot végeznek a gépekkel, amely sok ember számára hasznos, kiemelten pl.: a közösségi terekben használva, vagy könyvtárban, teleházban, tanteremben, stb. Előnyt élveznek továbbá a nagyobb fejlesztések, ahol több csomag egyidejű megpályázásával nagyobb horderejű fejlesztést hajtanak végre.

A pontrendszerben legfeljebb 100 pontot lehet elérni, a fő szempontok: minél több ember számára váljon hasznossá a fejlesztés (max. 60 pont), felhasználási célterület (max. 20 pont), rászorultság (max. 10 pont), közhasznúsági szint (max. 10 pont), továbbá pluszpontokat érhet a szöveges pályázati anyag formai és tartalmi értékelése (max. 10 pont).

Szükséges mindezért a pályázat szöveges részében meghatározni azt a kört, amely számára hasznos és fontos a leendő gépek működése. Ennek elmulasztása nem kizáró ok, azonban hátrányt jelenthet a bírálatnál. Természetesen hagyományos irodai feladatok elvégzésére is be lehet nyújtani a pályázatot. A fenti elsődleges szempontokon túl, a bírálat során a NON-PROFIT szervezetek pályázatai előnyt élveznek a profitorientáltakéval szemben.

A bírálatot a programfelelős és az általa kijelölt pályázati kapcsolattartó(k) közösen végzik a fenti formai és tartalmi szempontok alapján.

 

További információ az Országos Informatikai Programiroda információs vonalán kérhető: 06-1 / 633-38-28